Magazin HuseColorate.ro
str.Progresului nr.26
Cluj-Napoca, Romania
(Luni-Vineri: 10:00 -17:00)
Telefon: 0378-119.920
E-mail: comenzi@husecolorate.ro

Cum cumpar?

Produsele dorite se adauga in cos din pagina de produs. Accesul in cosul de cumparaturi se face din partea de sus a site-ului unde veti avea succesiv urmatoarele optiuni:

Modalitati de Livrare
Curier Rapid: costul livrarii prin curier este de 17 lei in zona localitatilor Urgent Cargus. Livrarea in localitatile cu KM suplimentari costa 22 lei. Livrarea se efectueaza in termen de 24-48h. Livrarea prin curier se face prin firma de curierat Urgent Cargus.
Posta Romana: costul livrarii prin posta este de 10 lei oriunde in Romania. Livrarea se efectueaza in termen de 3-4 zile lucratoare, coletul ajungand la oficiul postal de care apartineti cu adresa de livrare.
Coletele pot fi urmarite online, veti primi automat un numar de AWB, indiferent daca alegeti livrarea prin posta sau curier.
Pentru comenzi mai mari de 99 lei livrarea este gratuita oriunde in Romania!
Ridicare personala: se poate ridica personal in intervalul 10:00-17:00 de Luni pana Vineri, de la magazinul nostru din Cluj-Napoca, str.Progresului nr.26.
Modalitati de Plata
Numerar la livrare: plata la ridicarea coletului de la Posta/Curier sau la ridicarea din magazin.
Plata cu cardul: (IN CURAND ONLINE…) Momentan este disponibila doar in magazinul fizic.
Aplicarea Codurilor Voucher
In cosul de cumparaturi aveti optiunea sa introduceti codurile voucher (daca detineti unul).
Codurile nu se cumuleaza.
Date de Livrare
Comenzile pot fi efectuate in calitate de vizitator sau ca si utilizator inregistrat.
In momentul finalizarii comenzii aveti optiunea de a deveni utilizator inregistrat astfel incat toate datele de livare sa fie salvate si daca doriti, utilizate pentru comenzile ulterioare (faciliteaza procesul de plasare a comenzii).
Daca sunteti utilizator inregistrat este suficient sa va introduceti adresa de email si parola pentru ca site-ul sa completeze automat datele de livrare utilizate in sesiunea anterioara.
Finalizarea Comenzii
In momentul finalizarii comenzii este afisat un rezumat al comenzii dumneavoastra impreuna cu optiunea de transmitere a unui mesaj catre noi folosind casuta „Note comanda”
Comanda se finalizeaza prin apasarea butonului „Plasare Comanda”.
Dupa plasarea comenzii vor exista 2 notificari pe care le veti primi pe adresa de e-mail:
1.Comanda in procesare – in decurs de cateva minute veti primi un e-mail automat care va asigura de faptul ca plasarea comenzii a avut loc cu succes.
2.Comanda finalizata – se trimite in momentul in care comanda dumneavoastra este pregatita pentru expediere. Procesarea comenzilor se realizeaza in intervalul orar 10:00-16:00, in zilele lucratoare.
3.Comanda expediata – in momentul generarii documentelor de transport veti mai primi un e-mail cu numarul de urmarire al coletului (AWB) si cu pagina web a curierului sau a postei romane pentru tracking. Coletul este expediat.
Va puteti asigura de primirea notificarilor si prin verificarea folderelor „Spam” sau „Bulk”.
In cazul in care orice informatie despre comanda sau datele dumneavoastra le considerati eronate sau incomplete avem rugamintea sa ne contactati in cel mai scurt timp prin e-mail sau telefon.
De asemenea va recomandam sa folositi o adresa de e-mail valida cand plasati o comanda pentru a va asigura ca primiti toate notificarile de mai sus.

Trimite-ne un mesaj

Toate campurile sunt obligatorii!