Intrebari frecvente

În mod obișnuit, livrarea comenzilor se efectuează în 1-3 zile lucrătoare. Cu toate acestea, în perioada aglomerată de Black Friday, timpul de livrare poate fi prelungit. Vă asigurăm că firmele de curierat depun eforturi suplimentare, inclusiv prin lucru în zilele de sâmbătă și duminică, pentru a onora toate comenzile cât mai rapid și a reveni la timpii obișnuiți de livrare. De asemenea, veți primi un link cu numărul coletului (AWB) pe e-mail și SMS, astfel încât să puteți urmări în timp real starea comenzii. Vă mulțumim pentru înțelegere și răbdare!
 
 
Curier Rapid: costul livrarii prin curier este de 15 lei oriunde in Romania. Livrarea prin curier se face prin firma de curierat Sameday. Livrarea se poate face la adresa sau la easybox.
 
Pentru comenzi mai mari de 89 lei livrarea este gratuita.
Ridicare personala: se poate ridica personal in intervalul 9:30-16:00 de Luni pana Vineri, de la magazinul nostru din Cluj-Napoca, str.Progresului nr.26. Vei primi SMS dupa ce comanda ta este pregatita.
Numerar la livrare: plata la ridicarea coletului de la curier sau la ridicarea din magazin.
Plata cu cardul: platesti cu cardul online, prin procesatorul Netopia, direct pe site. Astfel eviti contactul cu bacnotele si deranjul de a avea banii la fix la primirea coletului. Plata cu cardul este de asemenea disponibila in magazin la ridicarea produselor.
*daca optezi plata la livrare si alegi livrarea la easybox tine cont ca plata se poate face doar cu cardul la easybox, nu au optiunea de a plati in numerar.
In cosul de cumparaturi aveti optiunea sa introduceti codurile de reducere (daca detineti unul. Coduri cadou obtineti la abonare la newsletter, in anumite campanii sau la achizitionare de produse dupa scrierea unui review).
Codurile nu se cumuleazã.
Comenzile pot fi efectuate in calitate de vizitator fara sa fie nevoie sa va realizati un cont la noi. Procesul este rapid si simplu. Totusi daca va creati un cont aveti si anumite avantaje precum vizualizarea istoricului comenzilor, setarea unor adrese de livrare pe care la comenzile viitoare se vor completa automat, etc.
In momentul finalizarii comenzii este afisat un rezumat al comenzii dumneavoastra impreuna cu optiunea de transmitere a unui mesaj catre noi folosind casuta “mesaj comanda”
Comanda se finalizeaza prin apasarea butonului “Trimite Comanda”.
 
Dupa plasarea comenzii vor exista 2 notificari pe care le veti primi pe adresa de e-mail si SMS:
1.Comanda in procesare – in decurs de cateva secunde veti primi un e-mail automat care va asigura de faptul ca plasarea comenzii a avut loc cu succes si un SMS pe numarul de telefon din comanda.
2.Comanda finalizata – se trimite SMS si e-mail automat in momentul in care comanda dumneavoastra este pregatita pentru expediere si urmeaza sa fie ridicata de curier. Daca ati optat pentru ridicare personala veti primi un SMS cand poate fi ridicata.
 
Va puteti asigura de primirea notificarilor si prin verificarea folderelor “Spam” sau “Bulk”.
In cazul in care orice informatie despre comanda sau datele dumneavoastra le considerati eronate sau incomplete avem rugamintea sa ne contactati in cel mai scurt timp prin e-mail, telefon sau WhatsApp.
De asemenea va recomandam sa folositi o adresa de e-mail valida cand plasati o comanda pentru a va asigura ca primiti toate notificarile de mai sus.

Doresti sa returnezi un produs? Ai 14 zile la dispozitie.

Atentie! Produsele personalizate cu poza proprie NU beneficiaza de retur.

FORMULAR RETUR

DORESTI SA NE CONTACTEZI?

Poti incepe o conversatie cu noi pe WhatsApp accesand butonul:

WhatsApp

*conversatia se realizează exclusiv prin mesaje scrise; apelurile nu sunt disponibile.

Doresti sa ne contactezi prin alta metoda? Ai la dispozitie si un formular de contact mai jos sau datele noastre de contact:

Telefon: 0378119920 (Luni-Vineri 9:30-16:00)*

Magazin: str.Progresului nr.26, Cluj-Napoca, jud.CLUJ (Luni-Vineri: 09:30-16:00)*

*cu exceptia sarbatorilor legale

Trimite-ne un mesaj